PIAGAM PELANGGAN BAGI KLINIK PERGIGIAN PRIMER
Kami berjanji
untuk…
Rawatan pergigian:
- Pesakit luar dipanggil untuk rawatan dalam tempoh 30 minit.
[Standard 80%]
*hanya melibatkan pesakit yang
telah didaftar tanpa temujanji
*kecuali dalam keadaan yang tidak
dapat dielakkan
*standard seperti yang
dipersetujui di peringkat negeri
Kepuasan pelanggan:
- Pesakit berpuas hati dengan perkhidmatan pergigian yang diberikan.
[Standard 98%]
*standard seperti yang
dipersetujui di peringkat negeri
*kajian dijalankan setahun sekali
Umum:
- Memberi akuan penerimaan aduan kepada pengadu dalam tempoh masa (1) hari selepas aduan diterima
[Standard 100%]
Nota:
- Piagam Pelanggan ini perlulah dipaparkan untuk makluman kepada orang awam dan pesakit
- Setiap klinik pergigian perlu memastikan 3 aspek piagam pelanggan ini digunapakai atau diubahsuai dalam piagam pelanggan klinik semasa agar 3 aspek tersebut boleh diukur dan aspek-aspek lain dalam piagam pelanggan asal dikekalkan.
No comments:
Post a Comment