Greetings!

Welcome to our official website of the dental department of Sarawak. We will be using this blogsite to update all of you with the current happenings, events, updates, news and information of what is going on around our dental department in the state. Please come and visit us often and do feel free to drop us any comments.

Wednesday 22 May 2013

Fasa 1 Bengkel Pembinaan Media Sosial Wadah Promosi Kesihatan Pergigian: Facebook, Blog dan Youtube

Bahagian Kesihatan Pergigian Kementerian Kesihatan Malaysia telah mengadakan bengkel "Fasa 1 Bengkel Pembinaan Media Sosial Wadah Promosi Kesihatan Pergigian: Facebook, Blog dan Youtube" pada 21 - 23 Mei 2013 di Regency Hotel Kuala Lumpur.


Objektif am bengkel ini adalah untuk memberikan pengetahuan dan kemahiran kepada Pegawai Bertanggungjawab Pengendali Media Sosial Negeri dalam pembinaan, Pengendalian dan pengawalseliaan media sosial sebagai wadah promosi kesihatan pergigian.

 


Peserta-peserta yang dihantar dari Negeri Sarawak ialah Dr Kong Lik Lin dari KP Batu Kawa dan Dr Helen Ngu Fong Lin dari Pejabat Pergigian Bahagian Limbang.

Pihak kami telah mewujudkan profile rasmi Bahagian Pergigian Jabatan Kesihatan Negeri Sarawak pada Facebook iaitu "Pergigian Sarawak"  dan mewujudkan Page "Bahagian Pergigian Sarawak" dan mengharapkan semua orang dapat "Like" page ini. Semua kerjasama amat dihargai.

rupa Facebook Page kami, sila "Like"

1 comment:

  1. Pelanggan yang dihormati,
    Adakah anda memerlukan bantuan kewangan? Adakah anda mengalami sebarang krisis kewangan akibat pandemik Covid-19 dan anda mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman daripada bank tempatan dan institut kewangan lain? Inilah peluang anda untuk mendapatkan perkhidmatan kewangan. Dapatkan pinjaman jangka pendek dan panjang segera untuk membayar hutang atau memulakan perniagaan anda sendiri dan nikmati faedah menjadi bos anda sendiri.

    Kewangan peribadi
    Kewangan perniagaan
    pada kadar faedah 2%.
    Dalam tempoh 1 hingga 10 tahun Tempoh
    Hubungi Kami Melalui E-mel: expertinfoq@gmail.com

    ReplyDelete